愛死朋友=]=]''
      .[▊×﹎..彩色的世界”▂,,◆""‵早已沒有了...°*!||希望在明天 _*
█[]..我是1隻! |*``°永遠也無法變成天鵝的醜小鴨 ㄍ. °×﹏ *
.◇|"﹏*朋友消失了`﹏時間淡忘,*換來只是一傷哭泣*:。*●

 

好友:[排名不分先後}

              詠雯.....芷欣..PINKY{TRACY}

              GRACE..彤{1C].呀思..........呀希

              彤{1D}......詩琪..穎欣{MAYBE}..

             CONNIE..SUGAR..女班長..奶仔

中文科長..[唔識打呀]....曉欣

我唔知你地當唔當我係你地既好友但係我都會當架!!

 

---------------

----

 

 

              

   

                                                        

 

 

                     
                                     
                   

 

   

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 



 

                                


                                                   

                           

                

 

      

            

 

 

                                 

              
                                                    

































































































koeypat
暱稱: 如果分手﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好恐怖
恕.
今日勁唔開心
行街街
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
很愛你
□朋友你當我一世朋友∣°人人也有只是我未曾擁有■ 傷心痛哭全因為你!!
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 91
今日人氣: 2
累積人氣: 1214
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天



  哈哈∼ 熱情

今日我同左第二班d人去左葵芳

其實呢次係我第一次去既..

人生路不熟呀..行到好累..

咁我地去左新都會...果到

咁冇咩野行.就去出面啦..去左

公園仔.佢地話要固想下童真喎..

勁傻lo..咁行左上去.見到有幾條仔係到

我冇係咁望佢地..之後呀[欣]就話d仔係咁望

住我..勁o咀lo..我右唔覺喎..

之後隔左一陣我地右上番去..我走果陣..見到佢地個肥

仔望住我..走lu..去左葵涌果到..果到好大.好多野行啦

但係都冇樣岩,,買左對波鞋addidas既..好平

正係要$199特價呀..呵呵.我唔知仯咩係咁食野..d珍珠奶茶

好鬼苦呀..真係唔係好抵..之後我見到一杯野飲正係要$3

我就買左黎飲/..好好飲.@@..番屋企既時候比我見到..

我既最好小學同學..點估都估唔到..好開心呀..唔知佢會話覺得我點呢

希望可以同佢去街啦..哈哈..之後就番屋企####(=°W°=)

 

刊登時間:2007-04-29 08:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]