| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 4 月 20 日 星期五  |
花木蘭   |
 今日雯BABE上左去留堂..
得番我同2個欣欣係到.好悶..
諗住去打波架ma..但係成班F.2既男仔
係到睇..我都唔想打啦.走啦咁..果班八婆右係到啤9住我地
[恩,嬈,郭.詩]佢地似住雯唔係到.係到玩針對喎
我地上去見miss.因為抄功課.我勁串咀..串老師
鬼叫佢衰咩..我右多左一張留堂紙..算啦..
之後佢地班女仔上埋黎係到啤我地..正衰人
我就好嬲..我番落去果陣.佢地走果陣仲要啤多下.
我咪好嬲係到話[啤咩呀]咁lo.琴日佢地就係咁架啦我都有罵
不過佢地冇理za ma..今日我地學校係三五知己..
係花木蘭話劇.英文黎既..全部都係外國既人
但係勁搞笑.笑到我死咁..哈哈..有一場.有個男人
佢出左黎.果肚勁大.個patpat大到呀媽都唔認得
有個男人扮女人..裝假狗..好好笑..
之後佢地比我地問問題..有一個人用英文問果個裝假狗
個女人.問佢個波係咪真既..之後佢地比佢上台
個女人比佢係到篤佢個波..自己介係到打..勁傻呀.
有一埸就話叫我地間學校既大力既老師同學生
有4 個.佢地要扭ραtpat同埋做掌上壓..呀sir做得好快好man呀
勁搞野呀..雖然係好笑 不過我都係好唔開心.因為佢地

|
| 刊登時間:2007-04-20 05:37 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 36 | »
|