愛死朋友=]=]''
      .[▊×﹎..彩色的世界”▂,,◆""‵早已沒有了...°*!||希望在明天 _*
█[]..我是1隻! |*``°永遠也無法變成天鵝的醜小鴨 ㄍ. °×﹏ *
.◇|"﹏*朋友消失了`﹏時間淡忘,*換來只是一傷哭泣*:。*●

 

好友:[排名不分先後}

              詠雯.....芷欣..PINKY{TRACY}

              GRACE..彤{1C].呀思..........呀希

              彤{1D}......詩琪..穎欣{MAYBE}..

             CONNIE..SUGAR..女班長..奶仔

中文科長..[唔識打呀]....曉欣

我唔知你地當唔當我係你地既好友但係我都會當架!!

 

---------------

----

 

 

              

   

                                                        

 

 

                     
                                     
                   

 

   

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 



 

                                


                                                   

                           

                

 

      

            

 

 

                                 

              
                                                    

































































































koeypat
暱稱: 如果分手﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好恐怖
恕.
今日勁唔開心
行街街
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
很愛你
□朋友你當我一世朋友∣°人人也有只是我未曾擁有■ 傷心痛哭全因為你!!
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 91
今日人氣: 11
累積人氣: 1223
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天



  唔鋸 不安

我到今日都係好唔鋸,,琴日咁樣比人罵法..咁大個女都味比人咁罵過

其實佢地真係唔知自己仲衰過我啦.乞人憎到死.佢本身話唔嬲

同埋我地都冇咩野啦大家都..之後佢話睇我地好鬼衰..之後仲要同我地反

咁都得,,之後右話我口多.右話雯好串..o咀lo,.冇野好講,,之後係到話人.咁咪同佢地吵過lo

問佢地我講過佢地咪壞話右講唔出...仲係到罵人,,勁咩都覺得..

之後果日係個blog係到話我.同雯,,最嬲就係..話雯係我隻狗

大家都係朋友..點會咁做..佢咪仲似..慳d啦佢..

所以我地就係msn開火,,唔夠人罵就走..樣衰到死

刊登時間:2007-03-31 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]