
今日我地
1C班同D班要跑千六..咁我地要去
運動埸跑...咁我同雯BABE都係.11分
幾累呀跑到..跑得仲好樣衰TIM>.哈哈
番左去..我地LUNCH見番呀SIR..寫反省喎
寫完之後..咁我地..冇做過..咁咪係果到寫屈LO
之後呀SIR係到罵我地,,話咩叫屈呀..呢一間學校係冇屈架
咁.以家日日都要去308罰讀書..唉..//,可憐..雯BABE忍唔住
喊左..真可憐..好釆我忍住姐..之後放學打波..[basketball
文sir問雯做咩.....雯右喊左...之後p.e呀sir問我地做咩
我話比人屈..THAN佢話同番呀SIR講番..我就話唔好呀..唔好呀
THAN喊左LU...唉..忍唔住..喊左DD姐/...之後番番去攞波
MISS見到我地咁..問我地做咩..我地講啦...之後喊得好鬼勁..
雯BABE都喊左./..我地所有野都講咩比佢知///..佢地就同我地傾番呢件事.
之後傾左好耐好耐...佢地話我同雯令女.話我隻好大..我都覺
之後就打波LU..呀SIR教我地野...掂左我地隻手1
之後大[夠]佢講D野好好笑,,笑死我地..右同我地一起打波..好開心果陣
之後D男仔右過左黎..同呀SIR傾計..之後走啦...冇左條KEY..換唔到[3]
夠]佢好撚火..之後係咁搵KEY.搵唔到..欣佢唔肥..CLIMB左入去..幾勁呀
有得換[3]LU..好開心呀...THAN..我換完[3 ]之後..雯有野做走先</u></p>
我就同左欣出去..咁有個男仔指住我/同一個男仔講//見多幾面啦//遲D冇得見架啦
好唔知點果陣//THAN就走左LU