
今日係學校果到..味到比賽果陣,,
我同黎生同潘生係咁傾計..
好悶呀..老師右正在浪費時間LO..
咁呢講下講下..潘生就話....佢同1A果個男仔都
覺得我咩[唔打啦..唔想你地話我姣呀= =SORSOR]
黎生右係咁講喎..我勁O咀喎..完來呀袁生都係咁講!!!
但係佢之前成日都話我樣衰..潘生就話知人口面不知心呀
佢果日問呀潘生佢地係咁講[O咀LO}.....
之後到左音樂節啦..好驚呀..第一次上去架ZA
驚到死死下咁制..果咀係咁郁[唱歌呀MA..哈哈]
我果陣時勁驚呀..雯都係..我見到1A果個係咁望住我
傻啦就快..好撚死驚..唔知點LO..平時唱果陣過我好快
今日慢撚到死.手震呀我..傻傻傻傻啦啦啦啦啦啦...
我地一個獎都冇..緊係啦..冇創意點會攞到呀..低能既都..
之後GO左荷里活WITH雯BABE..去左文具鋪.得個吉,
雯BABE話驚比TAXI老擄走..哈哈,叫我抄低車牌
同埋送佢上車.當然照做啦.GOOD FRIENDS 呀MA
番家LU..[88啦..各位]-------留言呀..THX
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
現在知道原來我不能失去你.但我知..我和你可能沒有結果
