愛死朋友=]=]''
      .[▊×﹎..彩色的世界”▂,,◆""‵早已沒有了...°*!||希望在明天 _*
█[]..我是1隻! |*``°永遠也無法變成天鵝的醜小鴨 ㄍ. °×﹏ *
.◇|"﹏*朋友消失了`﹏時間淡忘,*換來只是一傷哭泣*:。*●

 

好友:[排名不分先後}

              詠雯.....芷欣..PINKY{TRACY}

              GRACE..彤{1C].呀思..........呀希

              彤{1D}......詩琪..穎欣{MAYBE}..

             CONNIE..SUGAR..女班長..奶仔

中文科長..[唔識打呀]....曉欣

我唔知你地當唔當我係你地既好友但係我都會當架!!

 

---------------

----

 

 

              

   

                                                        

 

 

                     
                                     
                   

 

   

 

 

 

 

 

 

                 

 

 

 

 

 



 

                                


                                                   

                           

                

 

      

            

 

 

                                 

              
                                                    

































































































koeypat
暱稱: 如果分手﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
好恐怖
恕.
今日勁唔開心
行街街
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
很愛你
□朋友你當我一世朋友∣°人人也有只是我未曾擁有■ 傷心痛哭全因為你!!
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 91
今日人氣: 1
累積人氣: 1209
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天



  唉..!!!!做咩成日都會咁 感動

今日好係決定左唔釆人架..!!!我正係釆左雯一個

事因琴日有個人嬲左我.= = 我舥得好唔開心...

個男仔今日同左雯講正係嬲我一個..冇嬲欣啦..

我完全唔知做咩..= =可以係講唔公平呀..

右唔係我叫佢既..我有同佢講SORRY 但係

佢冇睇.掉左...唉..好慘呀././之後其實我都好忍好忍架啦

但係比欣講多幾句就忍唔住啦..我都唔想因為呢D咁小既事

喊..但係講下講下就喊左LU//好小ZA>..我知道我唔可以成日喊架

我要堅強D.,.我可能星期一OR星期二唔番..我要平靜下..

我實在支持唔住[講到好似好大件事咁..]妖..你咪撚再嬲我啦

咁小器架..話右話我,,家下我好好[哈]咩//..哎呀...

我好想好想死..不過之後都開心左D既...上I.S

..唔好再嬲我呀.....算啦你鍾意嬲就嬲...唔理啦..好辛苦呀

算啦.88啦各位...

 

呀D你唔黎留啦..你係邊個呀究竟..等我估下你邊個//我諗我知架啦..

刊登時間:2007-05-11 05:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]