| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 4 日 星期三  |
| ...4 |
原來我冇打日記都有幾日..
依家補番""
第一堂...p.e..
考試>.跨欄...
練左好多次先去跳...
第一之跳5到..
好彩有2次機會..
如果5係就5pass~..
不過我都5係拎得好多分..
本身16...+埋個bouns先有21分..
之後pth..
又對作業>..默下d "b p m f"咁囉..
mus~..
依家覺得個mr.liao超勁..
冇譜都可以彈到"阿旺的主題曲"..
佢話呢d野係練番黎...
只要學左d 今堂講左個d>..即係音距..
就會識..佢咩歌都識彈..
ih..
miss chow..以為我地係對哂作業..
諗住同我地溫書..但係最終都做左d野..
唔知點解呢堂佢會比左"4"分..
比miss so鬧硬...
之後eng~>..
unit test~..5夠時間..
有成幾題冇做..
好彩我飛左去做response writing先..
之後maths~>..
miss wu話如果星期5教埋就放學chapter test~...
一係就星期1//
最好就星期1喇..
之後放左學..
miss so話點解會有個4分..
我地就解釋喇..
最終miss so話係星期5個日留埋...(本身係要留係到溫書...)
又要+時//本身留到5:00...依家又唔知留到幾點..
|
| 刊登時間︰2006-01-05 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 212 | »
|