| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 21 日 星期三  |
| ...21 |
今日7:00起左身..
番學呀..去英業小學..
同麗君妹一齊..
番到去...得我地兩個..
之後miss pooh又番左黎..
等埋呀喬..我地就出去搭的士喇..
miss pooh真係好人..
佢出$$$$...
坐左20幾蚊..
去到超得2呀d小學生..
不過同佢地講英文就有少少對牛彈琴既feel...=3=
個到d人好好人..請我地食鮮奶"tak"受飲野..
又番番去做野喇..
d P.1勁得意..
我差5多係用中文同佢地講咁滯..if i use english, they don't understand me~!!"
勁攪笑..個game比我地改左好多次..因應佢地係咩程度..
P.1就就咁讀比我地聽..
有d超勁..
可以讀得哂..so...
比左好多crops佢地,,,
佢地識講thank you..hahahaaa...聽到真係好開心..
之後佢地上番課室時..仲同我地揮手..真係好得2嫁佢地..
d老師講咩都好笑..我地根本就5覺得有咩好笑..
佢地都可以笑一餐,,
12:00
走喇..
miss pooh話我地做得好好,,
會同番class teacher同校長聽...
仲話會=我地操行分...
仲有miss pooh同我地去左"椰林閣"食野..
成14定5知16個同學..
我叫左個"雞扒脆皮腸意粉"食..
hahahaaa...好好味..
miss pooh找左400幾蚊..
佢話唔係佢出哂既..係校長都出一半..
食完之後...就同miss pooh搭的士走喇...
今日真係玩得好開心..
|
| 刊登時間︰2005-12-21 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 212 | »
|