今日係一年一度既我愛你日{5月~20號}
大家係今日開唔開心呀??
係咪同大家既老公/老婆仔一起呢???
單身人士.....
你地係呢個日子會點樣過呀??
我係呢日就只係打機+睇電視呀....
因為我係......單身人士...啊啊
******************************
今日打左2次2個黑痴呀....
唔知邊個衰人講緊我呢!!???~~
仲有十幾日就到我生日啦!!~~
之前仲比詠話我係我生日一定會好開心wo
死啦...驚驚中wo我...
唔知點好呀^^~~