畢業相.....
呀芝係我格理...
嘩..真係臭死人呀.....
之後chowming佢上過我地...
就係到笑囉..佢kaikai地.唔明有咩好笑
*************************
lunch果時
番茄大戰呀
比人{掟}中....仲要比人話囉!!!!
明天就是哥子生日啦^^