wa=.=咳到爆肺... 痴曬線=.=今晚要勁早訓 個全備又唔知去唔去好
唔想跟時間表做野呀-.-好鬼煩 最憎比人束博住=.= 自由自在地學習仲好=.=
全備學習法!!全備學習法!!!!! 有d想去=.=又有d唔想去...450蚊15堂...如果真係可以improve到我d英文之類我打死都去喇=.= 但係又唔想去wo..因為有好多唔識既人-.-因為全部都係來自香港唔同學校既學生=.=好驚 聽日第1堂..派先頭部隊去!____! 正就參加唔正就唔參加haha=.= 唉-.-病得好辛苦.. 飲左勁多水都唔得=.=頭又暈 救命=.= 英文呀=.=好難...一定要ko你!!!