呵呵呵,今日番到去就俾黃老師笑死啦,佢係到搞爛gag
第一堂,走左落去打球賽,男仔女仔都輸晒,無晒面>_<
番到上去又要作文,作作作作作作作作作作作作作作作作作作作作作作作,,,,,就死......
數學堂,係到玩野,根本就冇上過堂,好唔正經
中文堂,又要講故仔,到我果陣好緊張呀,我講左一個{兩隻笨狗熊}
唔係呀嘛,又落狗屎
一陣有同學上黎打波波,爽