今日去歷奇,[大棠渡假村一日遊]
一去到,就落左一埸好大既雨,又落......
見到個呀sir,佢叫佢自己做喬伯伯,怪=3=
係到玩games,超好玩,個呀sir勁帶到氣氛
出到去諗住玩射箭同爬繩網,點知落超大雨,取消左,,,,,,,,=.=
入左五蚊雞玩足球機,玩到出晒汗-=-正呀
咁快就要走:[玩多一陣啦]
俾個死八婆老師炳,叫我地唔好玩手提喎,部野又唔係佢既
番到黎諗住去打一陣波啦,又落雨=,=
No0000000000000000