嗚嗚!琴日晚上想左好多野!!!
唉~~啊峰s0rry!!!我真係好鐘意你!!???雖然你6月24果日冇去到!!但你比我見你一秒都好!!!果日我就係死都要黎見你!!可惜我等不到你我果日病到死下死下!!42度好辛苦!!!!唉唉唉~我都有有小小失望!所以我都有小小傢~~6月25果日我係Msn對你禁冷漠!!sorry!!我果日吾開心!!sorry煩倒你~~對不起 我不應該這樣的!!你可以原諒我嗎~ 求求你原諒我!!不過6月24我吾了!!!你都吾好我牙~~諗完之後上面1614室果個白痴有病男人特然整一D波子聲好恐佈牙嗚嗚!!!!
警告*如果太直接你吾好牙~~
你老婆上!!5201314"><
好SWEET喎衰婆=)XDD"
甘24/6個日呀文有冇黎渡呀?_?
吾好吾開心啦蚊蚊;;
我知呀佢系好愛你咖=)<3