到左比賽個陣時,第一埸失左7分左右,我覺得敗在他們手是應該,因為男排練的時間根本就係唔夠。第二埸比賽個隊人同我們差唔多一樣實力,咁都敗左,真係唔低。
如果d女排都敗左,咁就真係低死,因為練既時間有咁多都.......咁我冇野好講!
我講多一句d女排真係