Cursor by www.Soup-Faerie.Com


  

                                  [-* , ,,,

                                   ..°**
           

 

   *'' =),,`  
                       

   2007 年 1 月 16 日  星期二

2007-01-16

2點幾`'同河馬仔`呀嫂`婷婷個d食完野`
就開始做野了`''
我同仲媛係新都廣場賣-0-!
我拎住50幾60個波`!企左好耐`'
仲媛d fd又係度攪攪陣`=/\-
到左7點幾8點`差唔多賣曬`賣淨幾個`'
之後返返去拎波`!做到11點幾島`''
就走左lu`!之後等小翠出黎`'
之後佢地去左可頭吧`'我去搵大代`
佢陪我食野`冇幾耐就行去答車返屋企`'
有個大6人問我地野`'大代居然唔識講煲冬瓜!!^3^
之後佢送我答車返屋企lu!!

時間**2007-02-18 12:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                       

  
  

   
         Istill LOVEyou `!**



kongman
暱稱: b.
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-11-13
2009-11-11
2009-11-10
2009-11-09
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
....
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed