Cursor by www.Soup-Faerie.Com


  

                                  [-* , ,,,

                                   ..°**
           

 

   *'' =),,`  
                       

   2006 年 10 月 24 日  星期二

2006-10-24

12點見波雷!好撚煩!
之後上左人地屋企`
明愛放學`'之後上左3樓坐`再去過3關-/\=
坐到6點幾!坐蕭堅架車!諗住去周下`'
之後去左粉嶺圍整車-/\-我支力到訓左!
之後就唔見左電話lu!唔知去左邊!好可憐!
又冇得用電話!`''9紋龍同呀度捉老鼠!
好撚核特!嚇死我`'之後睇成漢玩啤牌!好勁^3^
成班坐係7仔!好多好多人!
又坐下個d`到左12點同康哥講生日快樂
坐到12點幾返左屋企lu!

時間**2006-10-24 12:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                       

  
  

   
         Istill LOVEyou `!**



kongman
暱稱: b.
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-11-13
2009-11-11
2009-11-10
2009-11-09
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
....
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed