| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 2 月 26 日 星期五  |
| 2010-02-26 |
今日去左合唱團睇...
唱得都好好...
但唔知點解唔傾得計,,,
之後我練左彈首伴奏...好難聽..都唔知咩尼...
佢地siusiu要幻想我係邊個^^...
音樂室部琴易彈過屋企果部既..
同兩個人彈到六點走人.
~
今日phy堂玩ipod轉次紙轉4.01秒= =快到唔知點
happy都玩4秒4幾...都好勁...不過我勁d!
第一次玩果陣都只係16秒幾.我要3秒內....
~
今日好多人都唔開心.都唔知點解
isa都喊囉...
~
天氣回暖.但我的心卻沒回暖.
|
| 刊登時間:2010-02-26 08:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 18 日 星期四  |
三天不連絡...  |
琴日三點半去左旺角睇花田囍事2010.
免費,去新寶戲院.本身以為冇咩人睇.唔知都幾多下.
以為唔好睇.點知都ok既.
用左周杰倫d歌做對白
不過大人應該覺得唔好笑.
入面仲用鴒子暗示而家d人玩網絡戀愛.
戲入面鄭中基打得仲好過「刺陵」既周杰倫囉.
刺陵完全係爛片.當睇林志玲算...
~
6點半就去同miss鄭and周sir打田徑隊打邊爐.
haha. 佢地有重要既究宣佈比我地知.
.你明架啦.(miss鄭話唔好講到甘明喎)
我有機會去表演....好驚= =
未食飽比人收左野.
~
之後唔想返屋企.
去左百老匯睇蘇乞兒.
有d位覺得佢係惡搞.周杰倫同個老人出尼果陣甘
3D冇咩野睇.淨係睇佢自己幻想果陣同周杰倫打
緊係睇佢打袁烈好睇d.
最後一戰以為仲會打好耐點知趙文卓c開左袁烈.完左果場囉.
最尾佢一打4個定5個.佢打既醉拳加左街舞囉咩事.仲要轉得勁快= =
還可以啦尼套野...
~
睇完12點半.冇火車.
去揾厠所揾唔到.以前睇書又話旺角係不夜城
厠所都揾唔到個.好彩揾到個酒樓.
返粉嶺.要去人地到過夜.因為好似冇車返沙頭角.
成晚都訓唔著.
睇左生化危機and異形.加埋都成4個鐘.異形成2個半鐘....
加上上facebook果d.
我七點幾就去上水搭車返屋企.我走果陣人地仲訓緊
返到去訓左3個鐘.唔知點解訓唔著...
可能你三日冇打比我.....
今晚都唔知點過好.
~
看見天空的廣闊.卻無法享受.
如同看見愛情的可貴.卻無法珍貴.
|
| 刊登時間:2010-02-18 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 31 | »
|