| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 25 日 星期六  |
| 妹妹生日啦... |
Happy Birthday牙..
妹妹今日大個女啦,又令女左..
今日好早就去左百街後門放狗,買左d狗量比牙妹d fd 食,
食到,唉...唔好講啦
因為今有有小小雨,so,冇咩主人放狗,都幾無奈...
唔知聽日d fd 黎到我屋企,會唔會驚牙妹呢,
因為呀妹大左..
|
| 刊登時間︰2006-03-25 11:52 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
魚婷~牙yu* 於 2006-03-26 01:10 PM 發表:
我點知你wor,,
寫d得意d..好玩d既野lo,,
我都吾知la,,
自己唸la,,
|
|
|
konky 於 2006-03-25 11:30 PM 發表:
|
|
|
魚婷~牙yu* 於 2006-03-25 08:49 PM 發表:
哈哈,,第1次留言,,
恕我直言,,
你日記寫d野好無聊牙,,
冇野好睇,,
|
|