|
|
| [補打]13/7 |
2009 年 7 月 13 日 星期一
分類: 全部 |
|
13/7
呢一日本身要上學,因為番去都晒車錢所以無番,本身都有D感冒.
本身朝早下午無咩點,之後出去書局買書
D書拎番黎拎死
到左夜晚真係有D問題(DEL晒)
之後成件事講左比小萌聽,理智+孝順mode小萌覺醒:o
講得都有d道理-.-
然後無啦啦可以講到物理,仲醜化左我個名=.=
本身個名已經夠難聽
|
|
發表時間:2009-07-15 05:53 AM [ 編輯日誌 ] |
|
|
不過我buy old book都係半價喎... 只係番到去要擦書... 但係1千又係真係唔夠的...
|
網主回覆
聽講好似有d書係好新所以先再多dd錢賣...
我下年賣番呢d=.= Posted at 2009-07-15 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|