}
koox
暱稱: K橘子橘子
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2017-06-23
49. Good Evening, Na...
哇好靚仔呀><
補打.
每月文章
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 69
今日人氣: 2
累積人氣: 706

 

 柒了

2009 年 12 月 14 日  星期一

分類: 未分類

小息果時 問人借左2本書:D

之後問F.1借PE衫 我無帶衫(拿 今次我終於上pe堂啦)

外套同褲係問c班既一個人借 裡面件PE衫係問另一個c班既人借 鞋係問隔黎班d班借

借晒 上堂 排球好好玩:P 搞到我想有打碎學校既校徽的興致:P:P:P

上完堂 因為f.1堆人食緊lunch 咁我就去果層搵佢地 裡面無老師既

咁我唔記得左邊條友借比我 我諗住等

點知張sir行過黎問我你o係到做咩 我話還衫

之後問杜L陪佢架:o?

咁張sir咪...拎左人地件外套同褲 隻手掛晒d衫出黎 問c班d人:邊個架件衫

咁就有個女仔好羞恥拎番件衫

對唔住呀:'(.......sosad  不過我好柒:(

咁我無再諗住還番其餘果d 我唔想好似岩岩咁 咁咪上左課室食飯:$

 

maths堂睇空借我果本3z :p

之後放學要等4點先考oral

咁期間同杜L出左去食雪糕 再入番黎學校 好好味:P

 

考果時 唔知咩事係咁笑 後面吳_彥唔知點解好好笑 雖然佢咩都無做 見佢樣都想笑X(

咁湯_ _本身係入先過葉_ _黎考ORAL 我指左葉_ _話係佢先:D 之後佢考先囉:D

等考果時又係O係到笑 原來杜L笑既唔係吳彥而係個鬧鐘:O

好啦之後我落左去 見到杜L :P

葉_ _又落左黎(點解係葉先既?唔係吳彥先架咩?)

吳彥又落左黎(點解係吳彥先既?唔係湯先架咩:D:D?)

佢問我見唔見葉 我話佢出左校門 行左天橋LU~

佢話哦 THEN我地笑左 佢望住我地唔知咩表情反應:D 之後佢o係汽水機先見到葉XD

發表時間:2009-12-14 09:10 PM  [ 編輯日誌 ]






訪客留言 (返回 koox 的日誌)