|
|
| 又一年 |
2010 年 1 月 1 日 星期五
分類: 未分類 |
|
又一年了
唔會忘記2009 過得幾開心:D
迎接下一年
以下要多謝既
老豆呀媽呀哥呀嫲
班上面既人
空 赤瞳 小瘋
NATA
M群堆人
董 eric 劉欣 雞翼
交區既人
FAIL
等等
無提到你唔好意思:(
提我寫番入去啦:D
|
|
發表時間:2010-01-01 12:38 AM [ 編輯日誌 ] |
網主回覆
HNY X2~ Posted at 2010-01-02 03:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANK Posted at 2010-01-02 03:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:P Posted at 2010-01-02 03:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|