}
koox
暱稱: K橘子橘子
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2017-06-23
49. Good Evening, Na...
哇好靚仔呀><
補打.
每月文章
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 69
今日人氣: 3
累積人氣: 716

 

 23/1 - 25/1

2010 年 1 月 25 日  星期一

分類: 未分類

23.01.10

約了KAI餅(?)12點屯西等

因為大家同時入閘 在月台等 怎知有車到 大家便入了車再算數XD

然後衝去MK(H)

全程:女人街→銀城→吃東西(雞蛋仔 小丸子)→許留山(芒椰奶西...個名好不安囉)→信和(咁辛苦上到15樓先話無開間野:@)→銀城→兆萬(吃冷面)

想搵一d野 搵唔到:@

去信和又敗家了sad.

番黎搭巴士去市中心 去書軒GO.

各先番屋企.

FUCK.

後面XDD

 

24.01.10

訓到12點幾 沖涼 之後1點又沖左去MK搵大橘子(H)

出發地點是信和XD先買珍珠奶茶

好了我只帶了一百元 在信和一用便用了75元:(

然後唔知去邊 去左瓊華影貼紙相:s 又用左25:$

妖部垃圾機廢柴ON99計時計咁快

見到2個男仔影貼紙相 我估下佢地咩關係(h)

到左剪野果時 我以為白色紙後面係相 點知唔係

之後唔小心白色張野彈到個人XDD笑死

佢仲望住我好無奈笑 我應該笑定SORRY?

NEXT.又去銀城 去完銀城又去許留山

THEN.番屋企.

番到去又聽大塚愛D歌(L)

 

25.1.10

11點55分C妹(?)打電話比我叫我起身(H)

沖涼 搭6先出門口

搭9到屯西..再去山景買手卷 之後去OK買杯面吃:P

然後又去記買新地:o

THEN番學.做專題 條片唔知點解好令我笑 D BGM好ON9

做攝影 文書 HAHA~ +o) ?

放左學去盈豐 再去青田 之後又去盈豐買野:s

又番番去青田+o)..又玩何仔 THEN又陪番人去番盈豐買野飲+o) +o) +o)

最後番屋企:P

發表時間:2010-01-25 07:38 PM  [ 編輯日誌 ]






訪客留言 (返回 koox 的日誌)


pui96 於 2010-01-25 08:06 PM 發表:
為啥要叫我做c妹-___-
個名聽洛有d膠- v -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 CHICKEN妹
Posted at 2010-01-25 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]