|
|
| 23/1 - 25/1 |
2010 年 1 月 25 日 星期一
分類: 未分類 |
|
23.01.10
約了KAI餅(?)12點屯西等
因為大家同時入閘 在月台等 怎知有車到 大家便入了車再算數XD
然後衝去MK(H)
全程:女人街→銀城→吃東西(雞蛋仔 小丸子)→許留山(芒椰奶西...個名好不安囉)→信和(咁辛苦上到15樓先話無開間野:@)→銀城→兆萬(吃冷面)
想搵一d野 搵唔到:@
去信和又敗家了sad.
番黎搭巴士去市中心 去書軒GO.
各先番屋企.

FUCK.

後面XDD
24.01.10
訓到12點幾 沖涼 之後1點又沖左去MK搵大橘子(H)
出發地點是信和XD先買珍珠奶茶
好了我只帶了一百元 在信和一用便用了75元:(
然後唔知去邊 去左瓊華影貼紙相:s 又用左25:$
妖部垃圾機廢柴ON99計時計咁快
見到2個男仔影貼紙相 我估下佢地咩關係(h)
到左剪野果時 我以為白色紙後面係相 點知唔係
之後唔小心白色張野彈到個人XDD笑死
佢仲望住我好無奈笑 我應該笑定SORRY?
NEXT.又去銀城 去完銀城又去許留山
THEN.番屋企.
番到去又聽大塚愛D歌(L)
25.1.10
11點55分C妹(?)打電話比我叫我起身(H)
沖涼 搭6先出門口
搭9到屯西..再去山景買手卷 之後去OK買杯面吃:P
然後又去記買新地:o
THEN番學.做專題 條片唔知點解好令我笑 D BGM好ON9
做攝影 文書 HAHA~ +o) ?
放左學去盈豐 再去青田 之後又去盈豐買野:s
又番番去青田+o)..又玩何仔 THEN又陪番人去番盈豐買野飲+o) +o) +o)
最後番屋企:P
|
|
發表時間:2010-01-25 07:38 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
pui96 於 2010-01-25 08:06 PM 發表:
為啥要叫我做c妹-___- 個名聽洛有d膠- v -
|
網主回覆
CHICKEN妹 Posted at 2010-01-25 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|