}
koox
暱稱: K橘子橘子
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2017-06-23
49. Good Evening, Na...
哇好靚仔呀><
補打.
每月文章
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 69
今日人氣: 1
累積人氣: 714

 

 

2010 年 1 月 28 日  星期四

分類: 未分類

最尾果三堂去左醫療室

開頭去果時比大眼雞問候 又叫我o係醫療室出面坐

仲要o係近前梯果到訓..

又要求我5分鐘內番上去 我唔理佢了

我一訓就訓到搭正左右 諗住上番課室果時見到M同C仲o係醫療室

咁我拿拿林沖左入去

結果好成功

咁我諗住訓床 然後有個f.5既女仔話想訓 結果同我一齊訓:$(?)

當我地諗住走果時 c想去隔黎校務處登記上番去 見到大眼雞ooooo

即刻彈番入黎 咁我都hea住o係到 然後c叫我走 即去校務寫晒d野 3條友走左:s

差d比大眼雞屌+o)

發表時間:2010-01-28 05:00 PM  [ 編輯日誌 ]






訪客留言 (返回 koox 的日誌)


pui96 於 2010-01-28 07:41 PM 發表:
F.5黎嫁@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 YES
Posted at 2010-01-29 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



marykwok1996 於 2010-01-28 07:27 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 :p
Posted at 2010-01-29 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



INa0a 於 2010-01-28 05:23 PM 發表:
一齊訓- -?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yes 唔係攪住一齊呀:@
Posted at 2010-01-29 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]