|
|
| 走 |
2010 年 1 月 28 日 星期四
分類: 未分類 |
|
最尾果三堂去左醫療室
開頭去果時比大眼雞問候 又叫我o係醫療室出面坐
仲要o係近前梯果到訓..
又要求我5分鐘內番上去 我唔理佢了
我一訓就訓到搭正左右 諗住上番課室果時見到M同C仲o係醫療室
咁我拿拿林沖左入去
結果好成功
咁我諗住訓床 然後有個f.5既女仔話想訓 結果同我一齊訓:$(?)
當我地諗住走果時 c想去隔黎校務處登記上番去 見到大眼雞ooooo
即刻彈番入黎 咁我都hea住o係到 然後c叫我走 即去校務寫晒d野 3條友走左:s
差d比大眼雞屌+o)
|
|
發表時間:2010-01-28 05:00 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
pui96 於 2010-01-28 07:41 PM 發表:
|
網主回覆
YES Posted at 2010-01-29 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
:p Posted at 2010-01-29 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
INa0a 於 2010-01-28 05:23 PM 發表:
一齊訓- -?
|
網主回覆
yes 唔係攪住一齊呀:@ Posted at 2010-01-29 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|