| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-02-18 |
今日...唔知搞咩... 一朝番去即訓左兩堂半...連小息... 琴晚我可是11點幾就上床訓左!!! 可能放假訓得太耐...搞到未能調節好"" 唉....今日填捐血... 我~~~當然冇填啦...因為未滿18歲要家人簽名...人家才不要! 之後...放學...可以話係我早走左...(5分鐘姐.. 出到去..心諗..點解隻豬未到... 差唔多出到校門..隻豬行緊過黎...岩岩好?! 好耐都試過咁lu..........
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2011-02-18 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 980 | »
|