| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-02-17 |
唉...orz" 好煩呀.....報大學點解禁煩嫁!!! 死台灣...什麼請於"報名完成"後,3天內下載表件,3天後將不再提供下載表件之服務。 我頂你!! 唉.....今日好飽呀" 放學..老公就請我係雞扒包..但我只係食左半個豬仔包.... 之後比左老公食~ 又去左盛記....食白粥,羅白糕,油炸鬼,炸腸,芒果豆腐花~ 食飽...居然落雨.....好彩我有帶遮... 如果唔係又做落湯雞""......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2011-02-17 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 980 | »
|