今日係秋祭
我等左好耐啦(轉圈)
我終於去到秋祭啦(轉圈)
今日11點要到mtr集合
我部電話幾廢相信識我既人會知啦~"~
之後聽唔到n多電話
然後打返俾人...
點知係團長 囧rz
佢把聲好似鵬呀(叫我個名既方式都係完全一樣囧囧)
我差d認錯呀 囧囧
我俾佢嚇親-/\-
之後見到淇大>v< 不過佢留左1秒都冇就走左Q^Q
望多陣都唔俾/______\
係MTR 見到諾諾(今次同團>V<),十代目(佢出寒禪0口0),BT芽(好萌的一平)
小天(小春),小薰(拉爾),小柔(帥到不行的山本)
到左城大,,換衫化妝整左n耐
終於出得去-v-"
混蛋不要在什麼推我,什麼濕身髑髏
布偶原來是混蛋的同黨(哭)
我.不.萌.所.以.不.要.推.倒.我!!!!!!
之後係果度見到折,蕉蕉(出D18 a[]a), 小慶(和樹>33<),姍(出什麼我不知道! 身體要緊呀!)
邱邱和魚子(邱邱係被迫尼xD), 小偽(白西骸大人,祝你生日快樂>3<),YANN(浴衣~超令女呀>333<),
布布(山本柔控xDDD),重有我冇見成半年既攝記大人!
重有我終於見到榮哥一面啦xDDDDD
佢唔肯俾我影/______\
不過佢今日幾慘~"~ 等fd等成2個鐘~"~
最後見到魚魚啦~~~
拍照時很好玩~v~
一平被抱起了(大心)
我做了囧POST士xDDDD
腐照也好棒~~(花痴)
山本柔我真的好愛你呀!!!>333< (大心)
❤希望小薰你沒事吧...
聽他們說我真的有點擔心///
不要做傻事呀///
|