太好la!!終於買左手機la!!happy=]
5知大家上升中課程好5好尼??
我係考分班試個日 我係街到見到一個我地班既人(gsps)
佢間中學係上面乍米 佢仲要走到勁遠再行番佢間中學
佢行去海月m記個面
何`你就好la!!咁快知道你係邊班!!
我就仲擔心中....
唉...
算la!!冇咩期望!!!
算算算算算算算