尼幾日去自修室 都系里聽歌or寫日記
差5多日日都系咁樣!仲要系本簿後面狂寫TyC!xd=]
表弟終於走左啦!冇咁煩!ok happy lor!!!
but d精神差左好多!超想訓 lor~~
死啦!!!!!!
SCJ同HIST都好難牙!~~ 差5多題題都5識!!pk la!~~
我think 有d歌都好好聽架!!!=]
就好似.....
I miss you,另一個天堂,你不在
之類既歌咁!=p
琴日牙 想睇一陣TV都no ok lor!!~~
激死我!!(嬲lor)
好似see半個鐘都5得=(
升左中學後......
d野都好難咁!如果有個多啦A夢就好la!~~~
今朝早就里左自修室
我累到系自修室訓左 又驚自己吾知醒.
又吾咁訓!!唉.........
好想番屋企訓牙!我遇左自己d成績吾好架la!!
世事難料牙!!!可能會令到高分尼!!!!!!
I hope I can do that!!~~~
我次次里自修室 都會睇下有冇人系下面打波!!
I very like play排球lor!
|