今日.....終於test完啦! but.....一D都5開心=(
可能有D事諗緊!
佢HAPPY嗎?UNHAPPY嗎?悲傷嗎?傷心嗎?痛苦嗎?
只要你HAPPY 我就會開心
只要你UNHAPPY 我就會陪你
只要我lOVE YOU 我就吾會放棄
只要你HAPPY 我願意只做你既FRIEND
你鐘意做咩 我都陪你做 一生一世 永永遠遠呀=)
我真的很LOVE YOU
我不要從愛你變成恨你
由HAPPY CHANGE TO UNHAPPY=(
吾HAPPY 只可以一個人
不要為了我而疑惑
我會在遠遠睇住你 HAPPY既樣
我願意對你付出所有事
就算只是單方面既付出
我都會好HAPPY架!=]
TyC你可以忘記佢 一定可以架!
加油呀TyC!努力呀TyC`````
|