今日本身練SING CON架
早上仲好成功既...但係...下午就5知咩事啦!!!
勁討厭LOR!!!明明卜好Art room練架嘛
個校工又5比入=(勁勁勁勁勁5happy lor!!!
hatehatehate!!!!!!!!
唉.....個個都係咁!!!!!
勁想爆粗lor
依家係grace 屋企=]
尼個月既新開始就係考試;(
唉......真係慘...............
我既老公仔,我好miss you ar~~~
sms傾計都5好既,都see 5到真人
我真係so miss you 架=]
哈~哈~哈~哈~哈~哈~
多謝你呀老公仔=]
I really LOVE YOU AR