今日要返果個乜鬼思考班..頂..同返學冇分別..
又係要早起身..今日好5+1返..好耐冇同佢喇..
今日又收到一份朱古力喇=]
又係家寶送嫁..
個思想班真係要我地思考..悶到死下死下錦..
放左..同左5+1..呀C左石公換衫食肥哥..
跟住上返學校,,
仲有兩粒中先練田徑..冇野做..
同呀C,,5+1玩手球..
玩到悶..坐起雨操聽哥..
到左小白..KK..佢地都黎埋..
搵到野玩喇..踢ball..
我..呀C..5+1VS佢地兩個..
係錦追住個ball跑..
又用手又用腳錦..笑都笑死..
玩玩下..
顏文傑..mo+2..小雕佢地跟隊..
田徑VS手球..超正..勁搞笑..
踢到勁high..點知..一個ball飛埋黎..
唉..本人奶野..原來係個死人勞海堅踢過黎..
中正我個鼻..唔係好痛..但係呢..流曬鼻血..
勁耐冇流過鼻血喇../_\
估唔到係比個ball整到流鼻血..
講清楚D係比勞海堅整到流鼻血..
唉..止完血出返去..諗住再玩過..
點知..玩完喇..
呀sir黎左..未開ball..我地又踢..
跑到high左..點知呀sir話開ball..一開ball就開ball..
頂..跑到錦就開ball..
都未抖過就跑5分中..好彩..頂到.,.=]
今日田徑好正呀..玩鉛球同鐵餅..
鉛球..OK呀..^^
鐵餅就..唉..又係打橫飛..頂..仲衰過一年前..
冇進步過..
玩完擲..玩跑..
10次60米..話錦快就跑完..
仲有野玩.,.=]
跳遠..
好正呀..><
睇黎我跳遠都得..=]
唔係淨係識跑嫁..跳遠都唔錯嫁..
跳完..收野..冇體能..但係要打ball..
又係踢ball..勁大分別..跑唔郁喇/_\
玩左陣就走左..
同呀C周圍hea..佢同我都唔想返屋企..
hea到7點..返屋企..
----
記住..同勞海堅保持距離..
最好買埋保險..
事關佢一係就好冇存在感..一有少少存在感就周圍害人..
我試過幾次喇..
踩單車兩獲..右腳瘀左..
今日..食左佢個ball餅..
總之..一字記之曰..
唔好錦近佢..!!!
|