經過左之後果6層既地獄之後..
我地正式進入左練獄既第1層..--------------->速度課..(勁金..0.0)
今日既行程係......
去西9搵左妖狼先^^
今日..
終於..
係妖狼做等人果個喇..=]
但係..
我到左之後又係要等..
因為我地仲有一個好可愛既小娘子仲未到..
同妖狼兩條友企起度等..
妖狼慘過我少少..
佢等我+埋等娘子..
差唔多到左半粒中..^^
但係..
我之前等佢地果D++埋埋都唔止半粒中喇..
等到娘子..
上去搭巴士..(好押韻)
行行下..
到左M記..
同買子一人一個雪糕..
好味..
但係..
之後就比佢地搞到我後悔食左..
到左巴士站..
比妹子既一句野搞到我噴水..
好彩佢地行開左..
妖狼好似知我一定會噴錦..
比左支水我之後走開..
娘子..
好好彩..
冇比我噴中..
上左巴士.
搵完小易上上層坐..
見到KK..
成班去沙田..
冇錯..
又係田徑/___\
今日..
2個"L"熱身..
跟住就正餐..
中長800X3..
聽到..
死左..
我以為呀sir唔洗我跟中長..
點知..
我真係要跟..T^T
算..
跑第一個..
要快既..
2分58..(比呀sir話我有保留..)
第2個..
要慢,,
跑開個步..
真係好慢..
3分44..唉~~(我就係錦廢..)
第三個..
要中等..
呀sir+左兩個YKY既男仔入黎..
一個紅色,,
一個黃色..
佢叫經色果個要快過我..
黃色果個最好唔好慢過我..
一開ball..
諗住慢慢黎..
點知..
比紅色同黃色過左..
但係最尾都比我追返黃色果個..
但係紅色果個..
追唔到../__\
條友好勁..
跑完..
坐左起度一齊同YKY果D人傾計..
笑左..
都幾玩得..^^
冇體能..
走人..
妖狼..
真係死左喇..
我做左佢支行山竹..
唔理你呀..
下次你揹返我呀..><
買完野飲..
搭巴士走人..
累到唔想落車..T^T
但係都係落左車..
聽日要攞成績表喇..
冇咩feel..
希望唔好考得錦差喇..=]
|