| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
| 2010-11-25 |
分類: 未分類 |
今日又係無聊嘅1 day,
日日都係咁...唉唉...
今日數學堂又俾人叫起身,
條XX都智障嘅...
放學後,
又係啦啦隊,
好彩聽日5駛練 ^^
冇嘢好寫啦,
88~
|
| 發表時間:2010-11-25 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 24 日 星期三  |
| 2010-11-24 |
分類: 未分類 |
5科肥咗,
得4科合格...唉...
放學後,
又係練啦啦隊,
終於識跳啦...哈哈
之後,
伍穎欣陪我去黃大仙攞八達通,
張相好7...T^T |
| 發表時間:2010-11-24 09:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 23 日 星期二  |
| 2010-11-23 |
分類: 未分類 |
好5開心囉...
冇得去camp...
好想可以全班一齊去...
放學後,
紅社練啦啦隊,
俾嗰個死肥矮prefect葉偉文係度指尼指去,
好衰囉... |
| 發表時間:2010-11-24 09:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 22 日 星期一  |
| 2010-11-22 |
分類: 未分類 |
今日考中史,地理+普通話,
中史+地理都OK(雖然都係亂do)
普通話就5知佢講咩,亂do~
食完飯去咗打千秋,好玩ing~
返到學校聽體適能,
好無聊...
放學之後,
去咗apm影貼紙相,
點知整錯嘢,
俾人鬧...
好彩小馬冇遺棄我...T^T...
|
| 發表時間:2010-11-22 09:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
| ... |
分類: 未分類 |
今朝起身已經11:00,
同sky+隻羊去咗九龍城,
係度食甜品,yummy^^
仲去咗九龍寨城公園,
狂影相...
返到Home,
阿媽又叫我落KT交電話費+買嘢unhappy...
不過都買到D yummy嘅嘢自己食嘅,
都OK la......
各位呂中嘅人,
聽日統測加油la~
88! |
| 發表時間:2010-11-21 10:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|