| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 14 日 星期日  |
| 無聊的一日... |
分類: 未分類 |
今日好無聊...
同雪雪,許樹洋,卓啟陽去咗佐敦谷...唉,超無聊...
睇住佢哋係度打尼打去,
好無奈=.=
跟住又係度討論有咩關係(家姐,細妺,阿哥?......)
最後發現卓啟陽原來係我妺夫...呵呵~
P.S.屈到許樹洋請我同雪雪食珍寶珠~XD
|
| 發表時間:2010-11-14 09:46 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 13 日 星期六  |
| 2010-11-13 |
分類: 未分類 |
今日同欣欣去咗淘大,
買咗個電話繩,
同欣欣一人一個...(雀仔,呵呵~對5住喎~)
跟住去咗牛頭角(撘車),
見到林林同佢個friend......
又去埋apm,
買咗個銀包(好貴吖...T^T)
仲影咗貼紙相......
唉...帶$300出街,得返幾蚊......
雀X陽,許X洋+張X恪又尼埋,
最尾就屈啊雀X陽請食糖,呵呵~
特別鳴謝:感謝大家對我嘅關心,隻腳冇事la,跑得又跳得=] |
| 發表時間:2010-11-13 06:33 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 12 日 星期五  |
| 2010-11-12 |
分類: 未分類 |
今日頭一堂I.S.Quiz 5識做,
好驚5合格......
英文堂好無聊,
仲要俾人鬧...唉...好失敗......
放學之後,
又係練話劇,
件衫超樣衰,唉......
今日又係狂俾人+排球、籃球,唉...
個傷口好似發炎,紅囇囉...痛吖...
P.S.我距離我嘅chococat不遠了...
|
| 發表時間:2010-11-12 10:42 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 11 日 星期四  |
| 今日超黑仔!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今朝地理堂俾人記咗兩個負積點,
話我抄人功課喎...
(雖然係真啫,但5洗記兩個掛...)
放學之後,
留低咗練歌,
班男仔唱得真係...唉......
跟住同wing wing去咗交電話費、買嘢,
點知...行下行扑親囉...
返到學校俾個校工叔叔搽火酒,超痛囉!嗚~
P.S. 我已成功成為企鵝la,呵呵.......=.=
|
| 發表時間:2010-11-11 07:54 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 10 日 星期三  |
| chococat 好可愛! |
分類: 未分類 |
今日同欣欣去咗無印買筆,點知嗰兩隻「羊」同嗰個死人周家X又跟埋尼,
最尾緊係閃人La,呵呵~
今日仲見到超可愛嘅chococat
超想買個銀包同個筆袋!
chococat好cute吖!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2010-11-10 07:53 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|