10.24.2009
12點幾出左去同chu c+衡衡+J0yce...
去左踩單車...
明明我地4個都話唔識踩...
點知?!
J0yce 1踩上去就識...[[好奸牙...]]
4個人得1個識...
唉...
覺得自己好失敗...
之後叫左 TE +菲林 出黎...
諗住可以教我地...
但...
好似冇我地死活咁...
過左冇耐...
出現左1個重要人物...
哈哈...
係咪想知邊個呢!?
就係 SKY ...
....
就係咁...
我地玩左幾個鍾...
不過...
我已經玩到兩隻腳都傷哂...
...
但...
還車既時候...
我都識識地啦...
成功...
但...
我地愈玩愈多人...
勁牙...
真係好開心!!! |