2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


2009-09-02 分類: 未分類

今日6點幾起左身'
之後...
整好 d 野..
就出門口...
去到...
就同佢地1齊番去啦...
番到去...
又冇咩點...




不過...
我都係緊張聽日多 d...
因為要上堂啦...
唔知點既呢?!
好緊張...



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28 分類: 未分類

今日要番學牙...
7點就起左身...
起早左...
但...
出去都遲...
唔知點解好多人...
唉...
不過...
行番去既時候...
見到日青+牙昌果 d...
番到去...
其實...
都唔洗睇啦...
都知咩班...
只係...
唔知邊個同自己1班果 d ...
...
大部分...
都冇咩...
上到班...
就比班主任 check 作業...
哇!!哇!!哇!!
好驚比佢話我唔得果 d...
其實...
都冇咩做啦...
又 check 校服...
都差唔多係呢 d 啦...
冇咩啦...


不過...
好開心...
雖然...
同J0yce 唔同班...
但...
P.E 可以1齊上...
都唔錯啦...
哈哈..



希望...
呢班好玩啦...



2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


2009-08-06 分類: 未分類

哈哈...

今日諗住整蛋糕食...

唔知成唔成功呢...

遲 d 話比你地知啦...

會 p0st 相嫁...

哈...

 

 

 

 

 

bbc 生日快樂牙!!!
大個嫁啦...
嘻...
乖乖地啦...



2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


2009-08-05 分類: 未分類

 

今日係8月5日...

哈哈...

不知不覺...

暑假又放左1半啦...

...

呢個暑假都 0k 好玩...

唔錯吧...

7月就玩得開心 d...

哈哈...

不過...

8月...

就悶 d 啦...

 

 

 

 

好掛住你呢!!!xdd



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 分類: 未分類

哈哈...

今日又癲左...

聽 fd 講...

好似搞到有好多人望住...

失禮啦...

哈哈...

今日去左買鞋...

買完就行左去 skw...

去到 skw...

哈哈...

當然去1個地方啦...

所以我咪癲 l0r...

因為...

我又見到啦...

真係好開心呢...

某某都好似見到我呢...

哈哈...

我 fd 話...

見到我今日咁...

番到屋企1定想封+del我 msn...

唔知會唔會呢??

希望...

唔會...

我唔會再咁嫁啦...

唔好 del 吧...

封都唔好...

可能唔認得...

咪好就好啦...

唔洗怕...

哈哈...

 

 



kristy_w
暱稱: `牙蕉*V*
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-22
2010-04-28
2010-04-04
2010-03-19
2010-02-15
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 544
今日人氣: 0
累積人氣: 6443