今日要番學牙...
7點就起左身...
起早左...
但...
出去都遲...
唔知點解好多人...
唉...
不過...
行番去既時候...
見到日青+牙昌果 d...
番到去...
其實...
都唔洗睇啦...
都知咩班...
只係...
唔知邊個同自己1班果 d ...
...
大部分...
都冇咩...
上到班...
就比班主任 check 作業...
哇!!哇!!哇!!
好驚比佢話我唔得果 d...
其實...
都冇咩做啦...
又 check 校服...
都差唔多係呢 d 啦...
冇咩啦...
不過...
好開心...
雖然...
同J0yce 唔同班...
但...
P.E 可以1齊上...
都唔錯啦...
哈哈..
希望...
呢班好玩啦... |