今日一朝早就開咗電腦.....同阿Cat玩MSN都玩咗成一個鐘.....之後過咗無幾耐就去食lunch喇.....!!!
then我就去咗伍藹霖屋企玩.....不過好悶.....跟住就搭車去咗第一城食dinner,,,,,點知早咗成粒鐘去到......咁我就
同咗阿伍藹霖去咗第一城到行咗陣.....哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!我真係好開心呀......有dd人會知點解.....之後返番去食
完dinner就返咗屋企喇.......!!