今日day 2一返到去就上得課室,then傾咗陣計,打鐘!!之後超嘈,miss lui 入咗嚟,拎咗本課室日誌俾
分....得嗰三分...要紀律訓練...SHIT!!!
之後上咗五樓上科學堂,鄭啓勳先生喺扮cool,無奈囉.......到小息就倍阿Wendy姐換P.E.換衫,我P.E
先同敏琪姐一齊換...換完行緊出去時,我勁大聲講咗聲""妖!!!"""之後見到顧sir問緊班男邊個咁大聲講粗口,之後我問
翻陸X遠邊個講粗口,佢話都無......我就懷疑顧sir聽到我講粗口......
放學同敏琪姐and詠茵去7-仔買ice-cream,then返咗home.....
|