今日去街嗰時見到游安兒.....我嚇到o哂嘴.....then喺條街度遊來遊去......悶爆!!!之後返咗home玩電
腦.....之後睇小說,KAREN打黎,問我去唔去街,我話唔去....原來吨@早計劃好,but我真係唔想去...so我叫伭ind
ring_tone......喺度要同岏?quot;"SORRY""!!!!!
喺MSN度change咗名....then同ring_tone玩MSN...我叫?quot;梁郭程詠彤"....吨S叫我"郭王李梓
瑩"....PK!!!
一路打日記....一路同RACHEL玩MSN,so唔打lu.....
|