今日調位呀.....本身都ok happy,唔使再同陸宏遠一齊坐嘛.....但冇啦啦調咗去同死人劉嘉進坐,梗係唔制啦!!
跟住有得再調.....不過仲衰!!!調咗去第一行第三個位.....上堂超悶,時間勁長...d數唔識....我寧可唔調!!!之後啊陳志
偉話我成日望陸宏遠,then韓生話我同陸宏遠都好唔開心,因為我同佢坐到南轅北轍((我坐第一行第三個位,佢坐第八行
第五個位))低BBBB....
等咗勁耐終於放學....