今日個書包超輕,好似返咗小學咁...hee!!一返到學校,wendy同我講"同志們!!",我俾佢嚇到呆咗.....我
再望吓四周圍.....先知咩事...原來個個着哂冬季!!!之後原來差不多全班着哂冬季,雖然係咁....但我唔會屈服喺着冬
季熱潮內,未到最後一日,我都唔會着冬季架!!!!
第一堂English Reading.....好!!!第二堂週會.......正!!!!第三堂中史,老師冇返個代課阿Sir激低
bb.....笑爆!!!第四堂數學,老師又冇返,自修.....吹B!!!第五,六堂木工....好玩!!!then放學!!!!
今日勁少功課,一早做完,正!!!!
|