今日都無出過街,成日都喺AK睇故仔,好正呀!!!!之後做咗陣功課就做哂,正!!不過隻眼勁攰,頭又暈,唔想
行,then玩到九點幾,熄咗機,but唔記得咗打日記....死火!!!!
ps.好開心!!但諗起第二日要返學就.....(見人見智喇!!!)