[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
呢兩日都有落雨``
沉日重要掛黑色暴雨訊號``
但係個時東涌又冇落雨``
重要陽光普照添``
真係O晒咀``
今朝見到冇落雨``
唸住落街放狗``
點知落到樓下即刻落大雨``
又超大風``
企都企唔穏``
有帶遮都由頭濕到腳指尾``
點知連個黃雨都冇掛``
睇黎都係少出街為妙*V*``