[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日返學校勁悶,,
miss謝冇返,,
所以就冇左2堂中文堂,,
有1堂中文比簫老師上左英文堂,,
另一堂mr.咩咩代..
就係咁又過左1日la,,