| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 11 月 24 日 星期五  |
開心..........  |
分類: 未分類 |
今日好開心
因為...
今日係星期五....
晚上可以不做功課,
明天才做........
還有,
明天可以去Tony家
|
|
|
我唔知個個(我是林海儀,你唔識我嫁,我是一個中一的女學生,我想交一個網上朋友,你做我朋友好嗎??)
我唔識佢,但佢又叫我同佢做我朋友
不過我又唔知佢係唔係gat的
helpme牙!!
|
網主回覆
不如同佢做下朋友啦!!
Posted at 2007-05-04 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
kai what??? Posted at 2007-05-04 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Reod 於 2007-04-15 05:17 PM 發表:
注意*我係紫君
我開左個blog牙...
你記住要黎睇下wo...
http://blog.qooza.hk/Reod
個blog係慧妍幫我開嫁...
|
網主回覆
知啦
Posted at 2007-05-04 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Reod 於 2007-04-15 05:13 PM 發表:
我開左個blog牙...
你記住要黎睇下wo...
http://blog.qooza.hk/Reod
個blog係慧妍幫我開嫁...
|
網主回覆
知啦 Posted at 2007-05-04 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CATHERINE 於 2007-04-11 08:46 PM 發表:
|
網主回覆
你都有問題的 Posted at 2007-05-04 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HOCC 於 2007-04-09 10:03 PM 發表:
Tony幾時做咗你BOY fd呀?
祝你成為[▄-低B一族、.,^o^
|
網主回覆
Posted at 2007-05-04 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|