今日,自己1個去咗坪洲~
諗住relax下~
無錯...喺個到2個鐘..又真係暫時咩都冇諗~~
但唔知點解..喺中環的1段路, 嗰種莫名奇妙的感覺, 只有我自己先知~
回到家中, 開facebook..所見到ge...証明我又無啦啦亂諗野..令到自己sad咗...
近來無無聊聊的假想敵競賽...我發覺,我好小氣...真係唔中意的人和事..我又真係過唔到自己心嗰關!
執著什麼?!!先排先打完針!唔通我唔記得咗???
---------------------------------end---------------------
|