KTJOAN

阿茹休閒日誌   Welcome to ktjoan Diary~!  歡迎留個CM~!!

☆★☆★天上最美的是星星 人間最美的是友情 一份真摯的友情.雋永的回憶.永遠是心底最真的祝福 ☆★☆★

<這世界什麼東西都是沒有完美>♧✎完成自己的目的,繼續向前衝破障礙,總有一天會成?!不怕任何事物。往後的一年,如何面對人生??心裡有數,永不放棄!!一廂情願,難能可貴!!守不着諾言,發誓承諾了一切,但未能成非常憒憾。面對生死難關,完全做不到。人生難逢幾位知己.更該長存這份友誼. 值得珍惜的朋友.是最可貴的寶藏."×∥° 甜美的笑容。〞卻隱藏著無法言喻的沉默〞× ||□×這種沉重,源自一份無邊的思念[▋

 



                                    

                                                                                                                                                                                                                      

 

 
 
ktjoan

暱稱: 飛飛魚”>3<”ktjoan
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌

台灣地震 震盪全世界...
今日乜事?!
冷~冰冰
2006-11-18
時間~~~~~~~~


日誌分類

全部 (28)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


2006-11-13

「凡事要看開一点,生活自然輕鬆一点」~~

卻体會了人生必定要向好方面去思索,不能夠向壞方面去思索,然而會令到自己誤會和增加情緒的惡化。

咁灰係唔得架~~~~!!!再向壞處思索的話,冇得救*~~~~*!!

希望明天會更好~!!

刊登時間︰2006-11-13 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


2006-11-12

尋日做project做到上腦~~~~~

[[[[Today 圖書館上午遊\\\\借了幾本book~~!!雖然好忙,但仍然堅持住一份[[永不罷休]]的精神~~~~~*精神上亦支持所有ga朋友!!!

What is worth doing at all is worth doing well.

In for a penny, in for a pound. As well be hanged for a sheep asa lamb. Over shoes, over boots. Go the whole hog.

 

 

 

 

 

 

 

異口同聲說:「加油~~!」

刊登時間︰2006-11-12 04:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


好累了~~~

我已經痊癒了^^~~!!

今日好累吖~~~累死了~~!!每一天可以死好多細胞!!!

之前個blog被我整到唔知似乜,依傢又被我整到咁~~!!= ="好似好=......=~!

刊登時間︰2006-11-10 06:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


何時~?????

何時再挽救我的感冒?????我又數了差不多夠一個禮拜喇~!!!点解這兩個月咁多病架!!!!屋企人都話我身子咁弱~!!!連同學都話我咁多病~!!因為我上星期四冇返學!!!!天氣既問題~~~~!!!!搞成我咁=_=~~!!我都唔想成日病架~!係一種痛苦~!

刊登時間︰2006-11-08 06:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


感冒了~!! 不安

今天感冒了~~~*溫溫純純~~

我諗都冇諗過又再復發~!好似感冒完一個月都冇~又病了~!唉.......好苦唷~!!!

香港打風~好似打唔成~~~如果打得成~~~就全世界覆沒~~~

刊登時間︰2006-11-02 04:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]