KTJOAN

阿茹休閒日誌   Welcome to ktjoan Diary~!  歡迎留個CM~!!

☆★☆★天上最美的是星星 人間最美的是友情 一份真摯的友情.雋永的回憶.永遠是心底最真的祝福 ☆★☆★

<這世界什麼東西都是沒有完美>♧✎完成自己的目的,繼續向前衝破障礙,總有一天會成?!不怕任何事物。往後的一年,如何面對人生??心裡有數,永不放棄!!一廂情願,難能可貴!!守不着諾言,發誓承諾了一切,但未能成非常憒憾。面對生死難關,完全做不到。人生難逢幾位知己.更該長存這份友誼. 值得珍惜的朋友.是最可貴的寶藏."×∥° 甜美的笑容。〞卻隱藏著無法言喻的沉默〞× ||□×這種沉重,源自一份無邊的思念[▋

 



                                    

                                                                                                                                                                                                                      

 

 
 
ktjoan

暱稱: 飛飛魚”>3<”ktjoan
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

台灣地震 震盪全世界...
今日乜事?!
冷~冰冰
2006-11-18
時間~~~~~~~~


日誌分類

全部 (28)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

生日鐘

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

BB 狗

由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


累透

唔知点解我雙手好麻痺@@!!!!可能太累了-!沒辦法喇!!!!!每個禮拜都咁多野做~~~~做到變白痴!!!!哈哈~^^!!!!!今日都有野做,不過我想偷懶喇!!!!

刊登時間︰2006-10-17 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


好彩~!.......另一件事好鬼死黑人憎! 不安

今日放學之後就同同學一齊去玻璃劇坊LO!!!!我個班唔係好多同學參加咋!!!!5 、6 個喇!!!!!仲有其他班既人。我覺得Miss 好nice!!!!講了好多關於戲劇既野比我地聽!!!!完了之後就大家咪落去自己班課室門口睇下阿sir放咗啲未!!聽偷走啲同學話阿sir又要留低我地係度畫畫~~算!我好彩有活動要返,唔係又會好慘啦!!!!!因為係班主任既堂!係唔好彩架!!!!


今早坐巴士返學!有個好冇禮既女人年約40-50坐係我隔離,無端端推開我啲野!正衰人,黑人憎!個八婆講電話講到咁大聲,又講咀口,嘈住我瞓覺!!!!我真係想罵佢!!!!廢事啦!!!!呢啲咁既人係唔需要理會。
刊登時間︰2006-10-16 06:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


2006-10-15

我早前報了學校戲劇,明天放學要去簡報會。唔知會係点呢!!!= ="

第一次.........

刊登時間︰2006-10-15 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


2006-10-12

今日睇了兩個Art展覽~~~~very happy^^~!!!!啲感冒終於痊癒了!!!!!@@喜出望外!!!!!另外,日本電視劇1公升的眼淚出了書,想買添!!!!!真係一套好感人的劇情呢@@!!!!

刊登時間︰2006-10-12 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


2006-10-08

感冒了一個禮拜了,還未痊癒,如何挽救我的感冒??好像世界末日就快降臨!!!好傷感!!!!!= ="仲係度死撐!!!!

生命像一場電影,負責人是你,不是別人。你不只是是編劇,還是選角經紀人、導演、製片、供應伙食的人,要做各種工作。如果你不喜歡這場生命電影;如果你認為電影裡有太多的痛苦,娛樂性不夠......那麼唯有你自己可以拆掉佈景,重新選角,重新拍攝......不用浪費一天時間,拍攝一些最後會被丟在剪輯室地上的景。

刊登時間︰2006-10-08 02:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]