|
|
暱稱: 飛飛魚”>3<”ktjoan 性別: 女 國家: 香港 | |
| MORE... | |
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 生日鐘 |
|
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
| BB 狗 |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  | 
累透  |
唔知点解我雙手好麻痺@@!!!!可能太累了-!沒辦法喇!!!!!每個禮拜都咁多野做~~~~做到變白痴!!!!哈哈~^^!!!!!今日都有野做,不過我想偷懶喇!!!!
|
| 刊登時間︰2006-10-17 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
2006 年 10 月 16 日 星期一  | 
好彩~!.......另一件事好鬼死黑人憎!   |
今日放學之後就同同學一齊去玻璃劇坊LO!!!!我個班唔係好多同學參加咋!!!!5 、6 個喇!!!!!仲有其他班既人。我覺得Miss 好nice!!!!講了好多關於戲劇既野比我地聽!!!!完了之後就大家咪落去自己班課室門口睇下阿sir放咗啲未!!聽偷走啲同學話阿sir又要留低我地係度畫畫~~算!我好彩有活動要返,唔係又會好慘啦!!!!!因為係班主任既堂!係唔好彩架!!!!
今早坐巴士返學!有個好冇禮既女人年約40-50坐係我隔離,無端端推開我啲野!正衰人,黑人憎!個八婆講電話講到咁大聲,又講咀口,嘈住我瞓覺!!!!我真係想罵佢!!!!廢事啦!!!!呢啲咁既人係唔需要理會。 |
| 刊登時間︰2006-10-16 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
2006 年 10 月 15 日 星期日  | 
2006-10-15  |
我早前報了學校戲劇,明天放學要去簡報會。唔知會係点呢!!!= ="
第一次......... |
| 刊登時間︰2006-10-15 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
2006 年 10 月 12 日 星期四  | 
2006-10-12  |
今日睇了兩個Art展覽~~~~very happy^^~!!!!啲感冒終於痊癒了!!!!!@@喜出望外!!!!!另外,日本電視劇1公升的眼淚出了書,想買添!!!!!真係一套好感人的劇情呢@@!!!! |
| 刊登時間︰2006-10-12 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
2006 年 10 月 8 日 星期日  | 
2006-10-08  |
感冒了一個禮拜了,還未痊癒,如何挽救我的感冒??好像世界末日就快降臨!!!好傷感!!!!!= ="仲係度死撐!!!!
生命像一場電影,負責人是你,不是別人。你不只是是編劇,還是選角經紀人、導演、製片、供應伙食的人,要做各種工作。如果你不喜歡這場生命電影;如果你認為電影裡有太多的痛苦,娛樂性不夠......那麼唯有你自己可以拆掉佈景,重新選角,重新拍攝......不用浪費一天時間,拍攝一些最後會被丟在剪輯室地上的景。 |
| 刊登時間︰2006-10-08 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |  |