"生命不在乎得過什麼,只在乎你做過什麼"-家駒
ktp21101
暱稱: 永遠被人遺忘死毒男®™
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
轉至FACEBOOK-5年後的...
2011-09-29
2011-08-22
2011-08-21
2011-08-16
文章分類
全部 (102)
every day (1)
未分類 (101)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
廣州話粗口研究網:目...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 150
今日人氣: 0
累積人氣: 3027
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 5 日  星期日   晴天


2011-06-05 分類: 未分類

我發覺我最近有種衝動想打BLOG,可能我覺得班上根本無人信得過,每次我因為佢唔開心,想搵人傾下,但係第二日佢好離奇咁知道,我同個個人講O既野,男係咁,女都係咁,但係起碼打BLOG,佢唔會睇.起碼好過同人講

尋晚佢點半先訓,點解今日8點就醒左,想訓都訓唔到,想係好想有一日可以訓到晏就先醒

星期六,晏就去完探我啊媽.佢做左微創手術,但係仲要等個傷口埋口先返得屋企,見往佢仲插住條尿喉,傷口仲滲緊血,個心個時真係好痛,BTW佢個手術好成功

探完左,3點幾,唔想返屋企,即該就出左維園,出到去4點幾等.....

到8點開始10:30走.一日就咁過左,冇溫過書

我真係唔知點解,中文口試要同佢一組,到時問係唔係,唔問佢都唔係,好複雜,我就真係唔明有咩好笑,見到張野,成班笑曬,我就唔知黠算好,佢就笑得過癮

我del佢facebook個一下,我唔係要自己放棄咩?傷心過咁多次,我真係一個白痴,時間快點過,I try ,日日我都想忘記佢,我唔得,忘記唔到,如果當日唔係啊奶一句我諗我放棄佢會容易得多...sosad

太樂觀,係我最大的缺點

其實,成日話堅持堅持幾錢一茶匙?我覺得堅持係無價,就算你擁有的只是一茶匙,你已經擁有,無價寶

Love is one big illusion I should try to forget 



2011 年 6 月 3 日  星期五   晴天


2011-06-03 分類: 未分類

 咁就過左一年,好快,下年真係好想成班升上5B,今年應該都係咁多年,過得最最開心一年,要溫書溫書

話改,話改,改左幾多變左幾多啊,一樣都係咁討厭~佢一樣都係唔想見到我....算啦

 



2011 年 5 月 25 日  星期三   晴天


2011-05-25 分類: 未分類

 算啦,我放棄,想不到解決方法可以解決到呢個問題

由時間解決吧!



2011 年 5 月 21 日  星期六   晴天


2011-05-21 分類: 未分類

 BLOG打黎做咩?學返黎做咩?波打黎做咩?人做黎有咩意義?好多問題都煩擾左我好耐,將來做咩好?

中4一年好快過,太多的轉變令我變的疲勞,而我人生最快樂的時間,竟然因為自己而煩惱,係時候抽身出黎,客觀少少睇返個事實

有邊個會鐘意一個肥肉啊,好多人都將事實美化左,想溝女,都係減左肥先......

或者,我同佢相處由一開始已經有問題,因為佢玩都太放,我無形間將佢當左做男仔,有時佢唔鐘意我冇發覺,只係我唔了解佢,好多時我都係咁

到今年上學期,我令到自己人見人憎,好多人都唔鐘意我,不過都係多得佢,日日大大聲罵我,我先發覺到自己原來變到咁,雖然變都變好左少少,都唔敢話好多

但係點解決唔到呢,我一直都只係認為自己冇問題,只係佢冇畀機會我姐,但係事實唔係咁,係一直有意冇意間都有放少少水,但係我次次都發現唔到,真.......

早幾日返去,佢同啊sir講詬我調位.我就竟然問候佢娘,當然,佢憎我只會再深一點,只好怪自己太...........

一直以來,我太過忽視,不過佢都唔想我”重視佢”,我諗返,一開始只不過係少少問題,佢一直都想解決左佢,但係就畀我呢個條......無限擴大,到佢依加,都唔想再理我

一直以黎,毫無自信,只係去逃避鍾意佢,就del佢facebook,但係自己一直畀你訓練左咁耐,訓唔係自信咩?

我有冇將佢運用出黎?冇-一直都冇,只係去逃避,我仲有年幾時間要見住佢,唔通年幾都係咁,no ,iwant to change

我冇諗過,佢有一秒會鍾我,我只想佢眼神少一份憎恨,每一次,我都好驚望到佢,好似我殺佢啊哥咁.......

最大問題,原來係我咁耐以黎,一直都係尊重過佢,每次都係按照自己意願去做,原全冇諗過佢,想當日我唔開心,佢會安慰,但佢唔開心呢,我理都唔理佢,真係冇咩人頂得我住,所以佢唔鐘意我,正常的~

不過,都係多得佢,我先知道自己咁多問題,雖然我知到佢仲係幾憎我,都係唔想見到我,佢同人拍拖,我只好祝佢幸福,發生係我身上的煩惱,唔會出現佢身上

我只想見到佢眼神可以友善,我已經心滿意足呢d都係我想同佢講,只不過一直都唔敢,無論佢講最壞的說話罵我都好,起碼佢仍然有心機罵我,求上天腸給我勇氣......

就算再失敗,我都唔介意,因為這時成長必經的事,上天畀我遇到佢,令我察覺到自己咁多問題,如果冇佢,我到家下,仲係一個人見人憎的人,就算我同佢關係修唔修補到都好,我相信因為佢,我將來的路將會美滿得多



2011 年 4 月 29 日  星期五   晴天


4月27日 分類: 未分類

 4 月27日    晴

上午回校上課,一如以往-悶

晏就去左西貢燒野食,班會活動,都有大半班人去左

有男有女,本應好開心,但係都係自己問題,見到佢,再諗起好多野,只有後悔,痛心疾首....令到自己hea左一日

到左6點,係時候走,有人提議去遠d玩,我就同左佢地去,佢都有去到,我唯有走遠少少,因為我諗起,令到我會想死o既野

最後到左個碼頭,有人問我借左支電筒黎玩,佢放左係佢附近,佢都示意叫我過去拎,但係我竟然叫個個人去拎返,我竟然到佢身邊開口講聱唔該都

冇膽,我真失敗,佢跟住唔耐煩走開左等我自己去拎,心情一下子差了,獨自望海

回到市區,我同班同學去食少少野,佢都係到我知道佢明顯地唔想見住我黎食野,我真係令佢反胃,但係冇所謂,慢慢,竟然成班人吹起水上黎,我

竟然聽到佢把聲唔係罵我,串我,我都好開心下,回想當日,我知道自己鍾意左個佢,我係佢facebook每一段野都讚都留cm,我慢慢覺得我自己好煩,好

討厭,我唔想畀佢覺我好煩,好討厭,我del左佢facebook,令到我每一日都好後悔,令到佢覺我更煩,更討厭,我睇佢個blog,佢話我不自量力,當左我

係傻仔,後悔將我當做朋友,我見到都冇感覺,慣左,傻仔做唔少,做下冇所謂,日日都話我,不過睇多眼姐,慣左,不過我想唔到我可以見番f.3的她

佢地講下講下,話佢令左好多,不過佢都唔會入黎呢到,打出黎冇所謂,我鍾意佢依加,不過我更鍾意f.1 o既佢.有一日冇野做,見到佢練完波

個次係我第一係見到佢,差不多正方形的臉,很哨的牙,籃色金絲眼鏡,好天真的樣子,很活潑的性格.不過就算我想add番佢,佢好大機會只會略過,

 



2011 年 3 月 6 日  星期日   晴天


2011-03-06 分類: 未分類

我地雖然好快離開學校,但係我認識到一班同學

令我無怨,雖然留下不少遺憾,但這正是回憶的證明

一班人由一班小薯頭,成長到一班比較大的薯頭

每一個人在離開後都有不同的路....

但是我們可以做的

就是珍惜一起過的每一天,

享受一起成長,

一起食檸檬,

一起被罵,

雖然當中一定會有不和,

但當中有一種緣分,

怎樣也切不斷,

這就是愛,

到了社會大學後就算被人捨棄,

但我仍然愛你們,

好享受餘下不多的日子吧!

就算你再討厭我,你也是我的朋友~



2011 年 1 月 19 日  星期三   晴天


2011-01-19 分類: 未分類

 叫我怎假設從來沒有

你這對象 即使可當你是朋友

同樣有一樣下場

當跟你錯到半路上 可改變過去當沒有福遇上

都想見識有多傷

叫我怎假設從來沒有

笑得燦爛 即使興奮惹來難過

難道我真可以揀

咁快過左一個月.

發生左o既野冇人change到

exam完左

雖然進步左,肯溫書

但係都係唔夠勤力,人地個個溫左十幾個鍾,我就溫得個幾個鍾

無係結果係點,上身個個都係自己

今日放左去左肥仔屋企,

冇野做,同佢地打雀,無啦,唔曉打,打左一個晏就先食得個兩野

btw,原來打雀都幾開心下

雖然有少少野.只不過係生命一部分,但係就畀左我無限的苦惱

我都唔知點好.......

有一日我做左個好好好好好好好錯o既決定

我好怕,每當我見到佢做一D野,我就忍唔住去,算啦.都係唔知點打好

總知我一開始就知到結果.開始個時,冇好好去控制,一早放棄咪好囉

我只係唔想煩到佢,但係我控制到我自己,我好驚佢,好似.......................嫌我煩,

算啦.這些機會不是屬於我的

 

 



2010 年 12 月 27 日  星期一   晴天


2010-12-27 分類: 未分類

 啊,我幾日先可以死心呢...................................................................................................................

 

 



2010 年 12 月 24 日  星期五   晴天


2010-12-23 開心 分類: every day

 啊.........f.4咁快過左4個幾月,發生左好多野有開心,都有唔開心

不過,有件野值得去深思,話說唔知唔做咩啦,有人突然好討厭我....

咁我都好想做咩..........好啦過左幾個星期件事解決左,

我好想好似前咁,去搵佢玩下,但係我發覺我每當我行到佢身邊,我總是擔心好多野

見到佢好似諗緊野,我同佢講野,我驚畀佢話我煩,但係我忘記左一件野好重要o既事

我忘記了,令到我同佢o既關係再變差,我知到關係轉係變差左就算點做都好,

佢心頭都會有一條刺,一時間好難再變番之前咁,但係我仲要同佢一班兩年零五個月

我真係唔想呢兩年零五個月我同佢o既關係好似家下咁..............

我做到只有改變自己~~~

係聖誕節崇拜我學到一句:

[快樂不是來自生活中的吃喝玩樂.而是來自心裡的平安]

 

 

你有一隻會說話的眼睛 你有善解人意的心
不知天高地厚的我 你的微笑總是讓我為你著迷

你有一隻深情的眼睛 你有融化冰雪的魔力
從來不敢奢求的我 你的美麗總是讓我躲不過去

什麼原因你的法像 總揮之不去
我的世界 什麼時候 開始晝夜難分 翻天覆地來去 都是因為想你

我...偷偷地愛上你 卻不敢告訴你
因為我知道 我給不到你要的東西

我...只能偷偷的想你 只能偷偷看著你
總是沒勇氣 總說不出我是真的愛上你

 



2010 年 11 月 19 日  星期五   晴天


2010-11-19 分類: 未分類

 啊~如果我面對緊o既煩惱可以用元素作比喻.....我諗我個一粒鈉,有一日,我終於遇見到一粒氟,正常會點,讀化學o既同學都知,但係兩粒元素都唔知點解,唔見左好重要o既離子鍵,讀化學o既同學都會點,唉........離子鍵啊~離子鍵啊~你去左邊啊?定係我諗錯野,原來我唔係一粒鈉,我係一粒氫呢?