| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 5 日 星期日  |
| 2011-06-05 |
分類: 未分類 |
我發覺我最近有種衝動想打BLOG,可能我覺得班上根本無人信得過,每次我因為佢唔開心,想搵人傾下,但係第二日佢好離奇咁知道,我同個個人講O既野,男係咁,女都係咁,但係起碼打BLOG,佢唔會睇.起碼好過同人講
尋晚佢點半先訓,點解今日8點就醒左,想訓都訓唔到,想係好想有一日可以訓到晏就先醒
星期六,晏就去完探我啊媽.佢做左微創手術,但係仲要等個傷口埋口先返得屋企,見往佢仲插住條尿喉,傷口仲滲緊血,個心個時真係好痛,BTW佢個手術好成功
探完左,3點幾,唔想返屋企,即該就出左維園,出到去4點幾等.....
到8點開始10:30走.一日就咁過左,冇溫過書
我真係唔知點解,中文口試要同佢一組,到時問係唔係,唔問佢都唔係,好複雜,我就真係唔明有咩好笑,見到張野,成班笑曬,我就唔知黠算好,佢就笑得過癮
我del佢facebook個一下,我唔係要自己放棄咩?傷心過咁多次,我真係一個白痴,時間快點過,I try ,日日我都想忘記佢,我唔得,忘記唔到,如果當日唔係啊奶一句我諗我放棄佢會容易得多...sosad
太樂觀,係我最大的缺點
其實,成日話堅持堅持幾錢一茶匙?我覺得堅持係無價,就算你擁有的只是一茶匙,你已經擁有,無價寶
Love is one big illusion I should try to forget
|
2011 年 6 月 3 日 星期五  |
| 2011-06-03 |
分類: 未分類 |
咁就過左一年,好快,下年真係好想成班升上5B,今年應該都係咁多年,過得最最開心一年,要溫書溫書
話改,話改,改左幾多變左幾多啊,一樣都係咁討厭~佢一樣都係唔想見到我....算啦
|
2011 年 5 月 25 日 星期三  |
| 2011-05-25 |
分類: 未分類 |
算啦,我放棄,想不到解決方法可以解決到呢個問題
由時間解決吧! |
2011 年 5 月 21 日 星期六  |
| 2011-05-21 |
分類: 未分類 |
BLOG打黎做咩?學返黎做咩?波打黎做咩?人做黎有咩意義?好多問題都煩擾左我好耐,將來做咩好?
中4一年好快過,太多的轉變令我變的疲勞,而我人生最快樂的時間,竟然因為自己而煩惱,係時候抽身出黎,客觀少少睇返個事實
有邊個會鐘意一個肥肉啊,好多人都將事實美化左,想溝女,都係減左肥先......
或者,我同佢相處由一開始已經有問題,因為佢玩都太放,我無形間將佢當左做男仔,有時佢唔鐘意我冇發覺,只係我唔了解佢,好多時我都係咁
到今年上學期,我令到自己人見人憎,好多人都唔鐘意我,不過都係多得佢,日日大大聲罵我,我先發覺到自己原來變到咁,雖然變都變好左少少,都唔敢話好多
但係點解決唔到呢,我一直都只係認為自己冇問題,只係佢冇畀機會我姐,但係事實唔係咁,係一直有意冇意間都有放少少水,但係我次次都發現唔到,真.......
早幾日返去,佢同啊sir講詬我調位.我就竟然問候佢娘,當然,佢憎我只會再深一點,只好怪自己太...........
一直以來,我太過忽視,不過佢都唔想我”重視佢”,我諗返,一開始只不過係少少問題,佢一直都想解決左佢,但係就畀我呢個條......無限擴大,到佢依加,都唔想再理我
一直以黎,毫無自信,只係去逃避鍾意佢,就del佢facebook,但係自己一直畀你訓練左咁耐,訓唔係自信咩?
我有冇將佢運用出黎?冇-一直都冇,只係去逃避,我仲有年幾時間要見住佢,唔通年幾都係咁,no ,iwant to change
我冇諗過,佢有一秒會鍾我,我只想佢眼神少一份憎恨,每一次,我都好驚望到佢,好似我殺佢啊哥咁.......
最大問題,原來係我咁耐以黎,一直都係尊重過佢,每次都係按照自己意願去做,原全冇諗過佢,想當日我唔開心,佢會安慰,但佢唔開心呢,我理都唔理佢,真係冇咩人頂得我住,所以佢唔鐘意我,正常的~
不過,都係多得佢,我先知道自己咁多問題,雖然我知到佢仲係幾憎我,都係唔想見到我,佢同人拍拖,我只好祝佢幸福,發生係我身上的煩惱,唔會出現佢身上
我只想見到佢眼神可以友善,我已經心滿意足呢d都係我想同佢講,只不過一直都唔敢,無論佢講最壞的說話罵我都好,起碼佢仍然有心機罵我,求上天腸給我勇氣......
就算再失敗,我都唔介意,因為這時成長必經的事,上天畀我遇到佢,令我察覺到自己咁多問題,如果冇佢,我到家下,仲係一個人見人憎的人,就算我同佢關係修唔修補到都好,我相信因為佢,我將來的路將會美滿得多 |
2011 年 4 月 29 日 星期五  |
| 4月27日 |
分類: 未分類 |
4 月27日 晴
上午回校上課,一如以往-悶
晏就去左西貢燒野食,班會活動,都有大半班人去左
有男有女,本應好開心,但係都係自己問題,見到佢,再諗起好多野,只有後悔,痛心疾首....令到自己hea左一日
到左6點,係時候走,有人提議去遠d玩,我就同左佢地去,佢都有去到,我唯有走遠少少,因為我諗起,令到我會想死o既野
最後到左個碼頭,有人問我借左支電筒黎玩,佢放左係佢附近,佢都示意叫我過去拎,但係我竟然叫個個人去拎返,我竟然到佢身邊開口講聱唔該都
冇膽,我真失敗,佢跟住唔耐煩走開左等我自己去拎,心情一下子差了,獨自望海
回到市區,我同班同學去食少少野,佢都係到我知道佢明顯地唔想見住我黎食野,我真係令佢反胃,但係冇所謂,慢慢,竟然成班人吹起水上黎,我
竟然聽到佢把聲唔係罵我,串我,我都好開心下,回想當日,我知道自己鍾意左個佢,我係佢facebook每一段野都讚都留cm,我慢慢覺得我自己好煩,好
討厭,我唔想畀佢覺我好煩,好討厭,我del左佢facebook,令到我每一日都好後悔,令到佢覺我更煩,更討厭,我睇佢個blog,佢話我不自量力,當左我
係傻仔,後悔將我當做朋友,我見到都冇感覺,慣左,傻仔做唔少,做下冇所謂,日日都話我,不過睇多眼姐,慣左,不過我想唔到我可以見番f.3的她
佢地講下講下,話佢令左好多,不過佢都唔會入黎呢到,打出黎冇所謂,我鍾意佢依加,不過我更鍾意f.1 o既佢.有一日冇野做,見到佢練完波
個次係我第一係見到佢,差不多正方形的臉,很哨的牙,籃色金絲眼鏡,好天真的樣子,很活潑的性格.不過就算我想add番佢,佢好大機會只會略過,
|
2011 年 3 月 6 日 星期日  |
| 2011-03-06 |
分類: 未分類 |
我地雖然好快離開學校,但係我認識到一班同學
令我無怨,雖然留下不少遺憾,但這正是回憶的證明
一班人由一班小薯頭,成長到一班比較大的薯頭
每一個人在離開後都有不同的路....
但是我們可以做的
就是珍惜一起過的每一天,
享受一起成長,
一起食檸檬,
一起被罵,
雖然當中一定會有不和,
但當中有一種緣分,
怎樣也切不斷,
這就是愛,
到了社會大學後就算被人捨棄,
但我仍然愛你們,
好好享受餘下不多的日子吧!
就算你再討厭我,你也是我的朋友~ |
2011 年 1 月 19 日 星期三  |
| 2011-01-19 |
分類: 未分類 |
叫我怎假設從來沒有
你這對象 即使可當你是朋友
同樣有一樣下場
當跟你錯到半路上 可改變過去當沒有福遇上
都想見識有多傷
叫我怎假設從來沒有
笑得燦爛 即使興奮惹來難過
難道我真可以揀
咁快過左一個月.
發生左o既野冇人change到
exam完左
雖然進步左,肯溫書
但係都係唔夠勤力,人地個個溫左十幾個鍾,我就溫得個幾個鍾
無係結果係點,上身個個都係自己
今日放左去左肥仔屋企,
冇野做,同佢地打雀,無啦,唔曉打,打左一個晏就先食得個兩野
btw,原來打雀都幾開心下
雖然有少少野.只不過係生命一部分,但係就畀左我無限的苦惱
我都唔知點好.......
有一日我做左個好好好好好好好錯o既決定
我好怕,每當我見到佢做一D野,我就忍唔住去,算啦.都係唔知點打好
總知我一開始就知到結果.開始個時,冇好好去控制,一早放棄咪好囉
我只係唔想煩到佢,但係我控制到我自己,我好驚佢,好似.......................嫌我煩,
算啦.這些機會不是屬於我的
|
2010 年 12 月 27 日 星期一  |
| 2010-12-27 |
分類: 未分類 |
啊,我幾日先可以死心呢...................................................................................................................
|
2010 年 12 月 24 日 星期五  |
2010-12-23  |
分類: every day |
啊.........f.4咁快過左4個幾月,發生左好多野有開心,都有唔開心
不過,有件野值得去深思,話說唔知唔做咩啦,有人突然好討厭我....
咁我都好想做咩..........好啦過左幾個星期件事解決左,
我好想好似前咁,去搵佢玩下,但係我發覺我每當我行到佢身邊,我總是擔心好多野
見到佢好似諗緊野,我同佢講野,我驚畀佢話我煩,但係我忘記左一件野好重要o既事
我忘記了,令到我同佢o既關係再變差,我知到關係轉係變差左就算點做都好,
佢心頭都會有一條刺,一時間好難再變番之前咁,但係我仲要同佢一班兩年零五個月
我真係唔想呢兩年零五個月我同佢o既關係好似家下咁..............
我做到只有改變自己~~~
係聖誕節崇拜我學到一句:
[快樂不是來自生活中的吃喝玩樂.而是來自心裡的平安]
你有一隻會說話的眼睛 你有善解人意的心
不知天高地厚的我 你的微笑總是讓我為你著迷
你有一隻深情的眼睛 你有融化冰雪的魔力
從來不敢奢求的我 你的美麗總是讓我躲不過去
什麼原因你的法像 總揮之不去
我的世界 什麼時候 開始晝夜難分 翻天覆地來去 都是因為想你
我...偷偷地愛上你 卻不敢告訴你
因為我知道 我給不到你要的東西
我...只能偷偷的想你 只能偷偷看著你
總是沒勇氣 總說不出我是真的愛上你
|
2010 年 11 月 19 日 星期五  |
| 2010-11-19 |
分類: 未分類 |
啊~如果我面對緊o既煩惱可以用元素作比喻.....我諗我個一粒鈉,有一日,我終於遇見到一粒氟,正常會點,讀化學o既同學都知,但係兩粒元素都唔知點解,唔見左好重要o既離子鍵,讀化學o既同學都會點,唉........離子鍵啊~離子鍵啊~你去左邊啊?定係我諗錯野,原來我唔係一粒鈉,我係一粒氫呢? |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|